Wie kent die rode molen van Aad Molenaar Sloopwerken niet? Of het rood-blauwe logo van De Nederlande Boorcentrale? Beide herkenbare symbolen van het familiebedrijf Molenaar Sloopwerken. Maar het zorgde ook voor onduidelijkheid, zeker na de uitbreiding met Molenaar Bouwservice en Molenaar Infra.
“De nieuwe stijl staat voor wilskracht, Westlandse ondernemersgeest, meedenken en vooruitgang.”
Jelle Molenaar / Directeur Molenaar Service
Dat moest anders. De opdracht was duidelijk: ontwerp een nieuwe herkenbare huisstijl die als basis dient voor de communicatie van alle diensten van het familiebedrijf: Molenaar Service. Een frisse nieuwe stijl in de familiekleuren rood en blauw is het resultaat, direct zichtbaar in het door TipTop bestickerde wagenpark. Een stijl die door opdrachtgever Jelle Molenaar werd omschreven als een uiting van wilskracht, Westlandse ondernemersgeest, meedenken en vooruitgang. Nieuwe huisstijl, vertrouwde service.